Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce

Experimentální stanovení podélného odporu kolejového lože mostní konstrukce

Součástí návrhu a posouzení každého železničního mostu je v současnosti i posouzení průběžné bezstykové koleje (dále jen BK). Použití BK musí být posouzeno na účinky teplotních změn nosné konstrukce (dále jen NK) a dále na svislé i vodorovné účinky kolejových vozidel.

Patrové elektrické jednotky KISS pro MÁV se testují ve Velimi

Patrové elektrické jednotky KISS pro MÁV se testují ve Velimi

Společnost Stadler Rail AG ve spolupráci s MÁV – Start divizí osobní dopravy Maďarských státních drah MÁV zahájila letos v létě na zkušebním okruhu VÚŽ ve Velimi dynamické testy elektrických patrových jednotek (EMU) typu KISS.

MONZAS, spol. s r. o. – specialisté na trakční vedení, sdělovací a zabezpečovací zařízení

MONZAS, spol. s r. o. – specialisté na trakční vedení, sdělovací a zabezpečovací zařízení

MONZAS, spol. s r. o. je dynamicky se rozvíjející společností, která patří k předním společnostem v oblasti sdělovacích a zabezpečovacích zařízení v provozu Správy železniční dopravní cesty s. o.

Železniční stanice Čelákovice

Železniční stanice Čelákovice

Modernizace čelákovického nádraží je příkladem toho, jak lze v projektech podobného rozsahu zohlednit současná témata a potřeby.

Colas CZ na kolejích: nové výzvy, osvědčené know‑how

Colas CZ na kolejích: nové výzvy, osvědčené know‑how

Společnost Colas CZ si za čtvrtstoletí působení na českém trhu vybudovala renomé především v pokládce asfaltových vrstev. Silniční stavitelství ale není jediným oborem, kde firma může nabídnout své osvědčené know‑how, tradici a kvalitně odvedenou práci.

Modernizace trati Nemanice I – Ševětín, 1. stavba, úpravy pro ETCS, 2. část

Modernizace trati Nemanice I – Ševětín, 1. stavba, úpravy pro ETCS, 2. část

Stavbu „Modernizace trati Nemanice I – Ševětín, 1. stavba, úpravy pro ETCS, 2. část“ prováděla společnost „Nemanice – Ševětín – EŽ + AŽD + Subterra“.

O hrochovi v logu jsme měli jasno hned

O hrochovi v logu jsme měli jasno hned

Jaroslav Tintěra a Ing. Ondřej Chládek založili v Litoměřicích v roce 1990 stavební firmu jako jednu z prvních ryze soukromých firem v tehdejším Československu.

AZ SANACE realizovala „Sanaci železničního náspu na trati Kladno – Rakovník u Kamenných Žehrovic“

AZ SANACE realizovala „Sanaci železničního náspu na trati Kladno – Rakovník u Kamenných Žehrovic“

AZ SANACE, a. s. jsou koncovým dodavatelem speciálních stavebních prací a to speciálního zakládání (piloty, mikropiloty, zápory, kotvy), sanace skalních zářezů, sanace betonových konstrukcí a staveb a rekonstrukcí mostů.

Reklama

Vážené čtenářky a čtenáři,

od roku 2020 jsme spustili nový web časopisu SILNICE ŽELEZNICE. Všechny historické články lze dohledat na „staré verzi webu“ - old.silnice-zeleznice.cz. Pokud jste si na své firemní stránky některý z našich článků někdy vložili, upravte si v administraci odkaz - vložte slovo „old“, čili old.silnice-zeleznice.cz/ … (link článku). Odkaz bude plně funkční.

Kalendář akcí