Nejistota, kterou s sebou nesla koronavirová krize, měla dopad i na chování zákazníků stavebních společností. Ti se vlivem nejistoty v mnohých případech rozhodli posunout termín realizace projektu na pozdější dobu, nebo dokonce celou zakázku zrušit. Vyplývá to z Kvartální analýzy českého stavebnictví Q2/2020, zpracované analytickou společností CEEC Research.
O nadcházejícím víkendu se vrátí práce na dálnici D1 v km 2, 3 až 12, 3, kde tak budou pokračovat opravy povrchu vozovky a odpočívek z loňského roku. Předcházet jim bude rozmisťování dopravního opatření, které začne v pátek 12. června.
Příspěvek se zabývá výstavbou dvoukolejného železničního mostu z pohledu zhotovitele, zejména pak tvorbou výrobní dokumentace, stavebními postupy, výrobou a montáží nových nosných ocelových konstrukcí mostu, který převádí přeložku železniční trati s návrhovou rychlostí 160 km/h přes koryto Nosického kanálu řeky Váh a přilehlé inundační území na trati Púchov – Považská Bystrica (Slovensko).