Stavba „Modernizace trati Veselí nad Lužnicí – Tábor – II. část, úsek Veselí nad Lužnicí – Doubí u Tábora“ je jednou ze souboru staveb IV. železničního tranzitního koridoru a je charakterizována velkým množstvím mostních objektů.
Jednou z technicky nejnáročnějších mostních staveb na železnici, kterou v uplynulém roce prováděla společnost STRABAG Rail, byla „Rekonstrukce mostu v km 35,579 trati Plzeň – Žatec“.
Rekonstrukce historického ocelového mostu v Zahrádkách byla zajímavým projektem nejen kvůli své technické náročnosti, ale i díky způsobu, jakým investor pro tuto zakázku vybíral zhotovitele.
Rekonstrukce druhého nejstaršího mostu v Praze probíhá od 25. 4. 2017, kdy bylo zhotovitelem stavby převzato staveniště. Nepřetržitá výluka na mostě byla zahájena na začátku července 2017.